Saturday, February 14, 2009

minggu neh aku memang malas!!

tidak dapat diungkap kan dengan kata2 betapa malas nye aku pada minggu ini..
sesungguhnya ini minggu bermalasan aku..

- keluar abes kan minyak kete ku yg cumel tuh..
(budget minyak murah la sangat pastu ko mampos bayar duit minyak jer)
- tdow dalam panas..
(bilik aku da mcm tempat sauna)
- biar jer katil bersepah lepas bangun tdow..
(apsal la uniten neh xde room service)
- baju x basuh banyak la jugak..
(neh memang tiap2 minggu pon malas)
- uma yang x berapa nk kemas sgt tuh aku tengok jer..
- assignment yang betimbun tuh aku x pk and tanak pon pk..
- progress report fyp aku tuh aku bukak jer pastu aku close tanpa
tuka pape pon..
(x buat pon bukak sajer nk sedapkan ati)

itulah diari minggu malas aku~
sekian terime kaseh..!!~=P

No comments: