Tuesday, June 30, 2009

hurm..

arini pg2 lg aku da godeh2 blog org..
end up hati aku terusik bile aku bace serangkap kate2 kt blog neh..

" saya kuatkan hati,, awal2 lagi saya berpesan pada hati,jika mahu cerita pada mata, jgn smpai kelopak turut rasainya, jgn biarkan air mata tahu, kerna mereka terlalu sensitif,,,saya berdoa sepanjang perjalanan, agar segala urusan ayah d permudahkan, moga dia bersemadi bersama 2 para syuhada n para solihin.."

aku xdpt bayangkan kalau mende neh jd kt aku..
seriyes saye MMG MASEH X BERSEDIA UNTUK INI..
i am a dependent person and i need them to complete my life..
tp mende neh unpredictable..
by hook or by crook aku kne cube untuk bersedia..
untuk sesiape yang da menempuh pengalaman neh..
i adore you..
you are too strong to get thru all this..
YA ALLAH YA TUHAN KU..
kau panjang kan lah umur orang tua ku..
dan kau kurnia kan lah kesejahteraan dan kegembiraan kepada seluruh keluargaku..

No comments: