Thursday, July 21, 2011

malaysia vs chelsea..

overall game ni lg okay la dr malaysia vs arsenal..
aku xde la marah dgn pemain..
tp yg aku x puas hati dgn jurulatih..
hellooo..
mentang2 friendly ko buat cm training je kan..
ko tuka pemain ikut ske hati..
bukan ikut strategy..

ko punye tindakan tuka sume pemain tu mmg mcm nk main untuk kalah..
menyirap je aku tgk kn..
klo ko rase kite takkan menang pon at least biar la seri 0-0..

yang paling aku hangen ko tuka keeper..
tu mmg tindakan paling bodoh la!!!!!!!

aku rase klo ko x tuka2 org smlm..
game tu insyaAllah bleh seri 0-0 je..
tp sbb tindakan bodoh tu..
x pasal2 hadiah kn gol kt chelsea..
kesian la dorg yg all aut maen tgh pdg tu..



ni la video gol kotroversi..
aku pon tataw nk ckp masuk ke x..
tp yg aku nmpk diye sempat bounce skali tu pon atas line tu..
then keeper tu dpt tgkp bola tu..
aku x slh kn keeper tu..
aku slh kn sape yg garik tuka keeper tu..

sorry to say..
aku sgt tidak sokong ape yg jurulatih tu cube lakukan..

xde team dalam dunia ni main bola untuk suka2..
semua main untuk menang..

sekian,
INSAN KECEWA.

2 comments:

echa takashimaya said...

haha.ini boleh tuju surat da ni.kuangkuangkuang.

- a s y i d a - said...

hahaha..skang x men tuju lagu..skang men tuju surat plak..