Saturday, August 15, 2009

contoh aku sengal..

td dgn tidak dirancang aku ngn acong telah ke miccos..
sape tawu miccos tuh aper?
aku pon tataw..
tp diye ala2 karnival cm maha tuh la..
tp maha tuh pertanian..
neh mcm2 ade gerai jual local product..
ade gerai promote pertanian la bagai..
bleh thn besau la kn..
ade 4 hall A,B,C n D..
sbnr nye tujuan utama nk ker mines bli mouse..
bukan tikus ye akak2..tp tetikus..
tp sbb acong nk kasik brg kt kwn beliau so tpakse la anta kt kwn diye kt ctu..
sampai2 je da bikin aku hangen..
kete x ley masuk kn..
kne parking kt bwh then naek shuttle bus naek atas kt hall2 tuh..
kire okay lg la kn..
aku pon dgn x bape nk rela naek la mnde alah tramp tuh..
pastu smpi kt 1 tmpt neh sume org trun..
aku pon trun la..
tp hall tuh atas lg..
tp ramai gle manusia time tuh..
da tuh pak cik mak cik tuh xdek tmpt len plak la nk melepak kn..
tgh2 laluan tuh duk nyembang..
lg 1 mnde yg wat aku hangen..
pastu aku ckp kt bf aku..
jln kaki je la naek atas..
budget malu la nk naek bus sbb da trun kt ctu td..
x kn nak naek balek..
ceewaahh.. (kaver konon)
time balek tuh..
aku pon naek la bus nk trun bwh..
pastu bus tuh bhenti la kt tmpt td yg aku trun tuh..
aku dgn 100% confident panjat la bus sblh..
siap x tgk mane bf aku kn..
aku maen tala je..
pastu bile diye jln aku da mencarut2 pada dri sendiri..
saat tuh rase nk tembak kepale sendiri..
bus tuh naek atas balik..
(_+()(*(&*^&*(^ btul la..
aku slh naek bus kn..
mane la aku taw kt karnival cm tuh pon maen transit2 bagai..
sial tul la..
bf aku ape lg..
menghangenkn diri la sbb kne tanggung malu same cm aku..
da ler yg naek tuh sume mak cik2 pak cik2..
dorg lg cerdik dr aku..
babs tul la!!!

sekian saje dr saye yg sengal..

2 comments:

aswani said...

biasela kengkadang penyakit gile ko dtg ko mmg x seda

- a s y i d a - said...

hahaha..
tp tuh antara pengalaman plg babs la!!
mak rase nk gosok muke atas jln laju2..