Friday, August 14, 2009

mari makan!

hee..
bab2 mkn neh aku mmg ske nk share kn..
yum yum!
even da bleh thn lame gak ah aku peruk gmbo neh dlm hp aku..
x pe..
korg maseh bleh lyn lg..
alasan nye sng je MALAS!!
sy sgt mls nk transfer gmbo..
lalala~





makanan : 1. udang masak pedas (rm4++)
2. tom yam ayam (rm4++)
location : neem's little island, bangi
rating : okay la..
sbb suke makan : surrounding yg agak besh dan chantek!





makanan : 1. puding caramel (rm5.50)
2. chicken marryland (rm 13.00 kot)
location : kedai kopi, shah alam
rating : sangat sedap
sbb suke makan : environment yg sgt romantik dan
menarik hati..aauuww!







makanan : 1. chicken chop (rm8++)
2. lamb chop (rm10++)
3. chicken chop black pepper (rm8++)
location : kafe western, cheras (usha kt jjcm)
rating : sedap
sbb suke mkn : bleh dpt mknn western yg bleh tahan la
harge nye tp sedap!environment pon okay la
tepi jln so lebih santai la..











makanan : 1. chicken premium (rm15)
2. triple H (rm10)
3. nasi goreng ketam (rm25)
4. bolero (rm 10)
5. tembikai laici (rm7)
location : william, kelana jaya
rating : sgt sedap
sbb suke mkn : sedap even tmpt diye sgt longkang
ye adek2..sgt tidak sesuwei utk bwk fmly..

sekian update sy utk kali neh..
ade lg 2 3 tempat aku nk g try mknn diye..
nnt aku update bile da try.. (bile la nk kurus klo asyek cri tmpt mkn je)
sungguh mencabar aku nk wat post neh..

No comments: