Sunday, August 23, 2009

pose dtg lagi !

da nk masuk 3 ari da kte pose..
kejap jer rase kn..
da nk raye balik..
baju raye standard la 2 3 ari sblm blik kpg bru nk g usha kt jln tar tuh..
hee..
bru pose 3 ari da pk baju raye..
tuh la pompuan name nye..
actly bkn slh kteorg u..
slh tailor sbb tailor klo anta awal pose da tanak da..
at least sebulan awal..
tuh pon dpt dekat2 nk raye da..
so nk tanak mak cik2 akak2 kne la ready awal dgn kain main raye dorg..
da baju raye kueh raye lak nk kne pk.. (projek ko x siap tanak plak pk kn!)
tahun neh ntah sempat ntah x kn nk wat.. (bunyik cm haku je yg wat kn kueh)
klo x kueh tunjuk je la..

btw..
smlm buke pose kt carl's jr kt mines ngn acong, ono n yati..
cyan aku..
tataw pon kt ctu ader carl's jr..
ala2 perak gak la masuk mkn smlm..
workers kt ctu konpem gelak kn kteorg..
siap maen uno segale wat cm uma sendirik..
hee..
gile kenyang!
sampai sahur pg neh aku rase nk muntah balik ape yg mkn smlm..
sbb mkn byk sgt..
bkn mkn burger jer ader lagik yg kteorg tibai mlm tuh..
abes g carl's jr g maen bowling dow 1 game.. (tarawikh korg tanak pg kn)
dgn perut yg mcm x bape larat sgt nk bawak tuh.. (neh alasan ono sbb kalah ngn haku)
huhu..
abes maen bowling singgah al ghais plak..
tibai murtabak si ono bwk..
pg neh sedawa pon da konpius..
kejap rase carl's jr kejap murtabak kejap air gas..
seryes full gile!
thanx ono 4 the murtabak..
itu sahaje diari 2 Ramadhan saye..
neh gmbo maen bowling..
saje nk promote..



haku la kn yg menang smlm.. (gaye msti maw lebeh!)


terkantoi di situ.. (org2 yg bermslh spt aku je yg taw)


neh muke org kalah.. (s0wy ono!)


my luvly bie bie yg gumuk!


neh muke org sycho maen bowling..

haa..
ader lg 1 cte lpe nk story..
lane sblh kteorg smlm minah arab ngn pak arab..
da ler bulan2 pose neh..
slamber korg comolot kn??
public places kot...
respect r sket..
aku tataw la dorg high ker hape..
tp minah tuh mmg cm babs la..
terkinja x tentu hale..
bola aku tgk asyek longkang je..
pastu every time pak arab tuh strike..
dorg comolot..
apekejahadah nye..
x phm dow!
dtg tmpt org wat perangai cm harem..
klo tmpt ko aku x kesah pon..
mampos ko la..
da abes da aku marah.. (berbulu jek mate aku smlm..bkn kt mate mmg ade bulu mate ke?)

No comments: